Náš 1. výlet

04.04.2009 08:03

 

Nas 1. výlet

Tento výlet se konal k našemu kamarádovi Questymu , ke keterému jsme jeli až do Vršovic. Nejprve jsme museli dojít na zastávku a pak jsme nastoupily bohužel do toho nehroznějšího autobusu jaký kdy přijet mohl. Takže keksy 1. jízda byla pěkně otřesná.. Po 30minutách utrpné jízdy jsme konečně vystoupily a oddechli si. Ale tu už nám na proti přišla Lenka.Vyjeli jsme nahoru a pak už začalo to pravé bláznění....byl tam Questy a Zephy. Celou dobu si hrály a pak  se šlo ven. Mezitím stihla se vyčurat na velice vtipné místo.Venku si krásné hrály. Pak byl čas jet domů ale přišla Lenky mamka a šlo se vystavovat..samodzřejmě že mě! po 3o min. straaašněě nudného vystavování jsme koněčně jeli.Již už ale přijel nejnovější autobus takže já a panička jsme měli dobrý pocit.Ale až do chvíle kdy přistoupil opilý "pán".Ten si očividně neuměl sedat a šlápl mi na čumáček.. Já i moje panička jsme byly rády že jsme vystoupily. A doma čekaly jen ty nej věci!

—————

Zpět